Maretov blog

Šport je (skoraj) vse.

Karpathos, 15.9.-4.10.2005

Objavil mare, dne 21.09.2006

OK, odločil sem se, da na svoj blog prenesem vse svoje pretekle objave na različnih spletnih straneh, predvsem Style teama. Za začetek torej report s Karpathosa, kjer smo z Gapijem in Slivo uživali lani septembra. Takrat sem zapisal tole…

Tudi mi smo se odločili, da napišemo reportažo iz naših težko pričakovanih srfarskih počitnic, kljub temu, da niso bile tako zelo srfarske, kot bi si želeli. Zato smo napisali predvsem (po našem mnenju) koristne informacije za tiste, ki na Karpatosu še niste bili.

Gapi in Sliva pred mašinco, ki nas je brezskrbno peljala 3700 km

Na Karpathos smo se Gapi, Sliva in Mare odpravili kar po celini na štirih kolesih, kljub temu, da smo prvotno načrtovali polet z Adrio in nastanitev v apartmajih Irinikos (kar pač ponuja Intelekta). Pa je čakanje na ugoden Last Minute postalo No Minute in tako smo bili pač obsojeni na prevoz z avtom in nastanitev v Hotelu Bush z petimi zvezdicami. Pot nas je peljala čez skoraj vsa večja mesta na Balkanu, Zagreb, Beograd, Niš, Skopje, Thessaloniki in nazadnje Atene. Nismo pa zaradi hitenja videli prav nič od vseh teh mest, a zato do Pireja rabili »le« 17ur, vozili pa nikoli več kot 120 na uro. Uspešno smo se vkrcali na trajekt LANE Lines, malo manj uspešno pa je bilo pohajkovanje po Pireju do odhoda. Za tiste, ki niste bili na maturancu v Grčiji: čas je 1 uro naprej! Težave, ki sledijo iz nepoznavanja tega dejstva, znajo biti kar velike. Lahko ti namreč odpelje trajekt z naloženim avtom in vsemi dokumenti in denarjem in oblekami vred, pa moraš potem ali čakati 3 dni v Pireju ali pa imeti res srečo in ujeti ANEK za na Kreto, kamor prideš 2 uri pred LANE Lines-om. Pa zaradi mraza na trajektu kljub pokrivanju s cajtngi skoraj nič ne spiš. Pa še tudi najbolj črni strojniki na svojem trajektu se ti režijo, ko prideš nazaj gor. Pa pol ne veš, ali bi to sploh vključil v reportažo ali ne. No, khm, sej ne da bi se to zgodilo…eee…nam…khm.

Pogled na vse tri zalive: Devils, v sredini Gun ter v ozadju Chicken Bay oz. laguna

Po 22 urah vožnje smo prišli v Pigadio, največje mesto na Karpatosu. Brez težav smo našli spot, ki je tik pred letališčem, zraven pa je tudi vojaška baza, kar zna biti oboje včasih kar neprijetno. Letala namreč pristajajo precej pogosto, nekaj dni pa sta se tudi dva vojaška reaktivca izživljala in trenirala manevre reci in piši kakih 100 m nad tlemi.

Spot je res blizu letališča, 3 minute peš do lagune!

Top Gun

Zaradi enega in edinega busha, ki je v Chickenu, smo se utaborili pač tam, poleg tega so nam v bližnji restavraciji prijazno dovolili uporabljati tuš in potrpežljivo skoraj vsak dan polnili vse od telefonov, CD playerjev do fotiča. Tudi kruh smo lahko kupovali pri njih (kar se glede na oddaljenost prve trgovine – v Pigadii – izkaže za zelo fajn).

Dobesedno edino zavetrje daleč naokoli, le sonce že ob 8h zjutraj tako močno nažiga, da skoraj ni več za spat!

Od 16 dni, kolikor smo jih prebili na spotu, je bilo kar se vetra tiče res bolj žalost. En samcat dan je nažigalo res močno, 7 bf in v sunkih še več. V Chickenu je bila tisti dan kar gneča, saj je prišlo dosti srferjev iz Guna in Devilsa, saj je bilo tam baje 3.6 skoraj preveč. No, tu smo imeli 4.2 in 87 oz. 83 l, pa smo še bili overpowered. Za jadra okoli 5.5 je Maltemi zapihal 3×, za večjo opremo (če bi jo imeli), recimo 6.5+ in 115 l, pa bi bilo še za 5 srfarskih dni.

Mare ga kruza z F2 Style 87 l in tam kupljenim NP 4.2, še je bilo preveč!

Gapi je z Angulotom 105 l in NP 5-ko naštudiral obrat v vetr v nulo.

Sliva pa je prejemal aplavze za brezhibne Duck-e.

Ostale dni smo v pričakovanju močnejšega vetra pač trenirali no-wind trikove, ogledali pa smo si tudi večji del otoka, kar nedvomno priporočamo vsem, ki bodo čakali na veter. Otok je namreč res lep, polno je čudovitih plaž, krajev in ljudi.

Če ni vetra.

Arkasa, kraj na JZ delu otoka.

Pod mestom pa takle kič…

Plaža na V obali

Evropski prvaki imajo valda tudi na otoku fuzbal place.

Včasih ne veš, ali si sredi Alp ali kaj!?

Naselje nad Pigadio

Spomenik posvečen uporu Grkov v II. svetovni vojni proti Nemcem in Italijanom.

Namesto bejb, ki jih na otoku res ni bilo veliko, so nam pozirale koze.

Kar se nočnega življenja tiče, se baje tudi poleti dogaja predvsem v sobotah zvečer. V mestu je sicer polno kafičev in restavracij, diskoteki pa sta polni predvsem v sobotah. Za srferske debate je the bar Galileo, kamor hodijo vsi iz F2 in Mistrala, notri pa imaš 4 PC-je z DSL linijo… Pa lastnik je Kanadčan, heh.

Pa še finance – bencina za 70 jurjev, cestnine 25 jurjev, trajekt 88 jurjev, kazen v Srbiji (itak!) nazadnje le 3000 SIT, hrana pa slabih 40 jurjev. Za skoraj 20 dni počitnic torej 80.000 SIT na osebo (brez pijač na žurih), je pa res, da smo razen 1×mesa in 1×orad kuhali le testenine s tuno. :) Nekaj denarja smo prišparali tudi s tankanjem vode med Pigadio in spotom, ki je super, zraven pa smo jasno narabutali vse, kar je bilo v vrtu zraven izvira – fige, granatna jabolka, celo limone in banane so rasle tam… Smo pa zraven zagonili še precej denarja za nakup res ugodne rabljene opreme: jadra NP Search 4.2 (220 eurov), jadro Arrows Impact 5.3 (200 eurov), jambor NP X3 430cm (120 eurov)… Vse jasno 2005 letnik, da ne bo pomote. Mimogrede, za F2-jeve Guerile 2005 letnik so hoteli 500 eurov. Je pa res, da opremo začnejo vse šole prodajati šele konec septembra, predvsem pa okoli 10. oktobra, ko pridejo baje Grki iz Aten in pokupijo vso robo, saj takrat vse šole zaprejo. Mimogrede, Luv spot je zaprt že septembra.

Super zastonj voda direkt v Zaline plastenke…

Na vsakih nekaj dni smo morali po nekaj malega vode.

Gapi rabuta fige, ki so valda fuuuul boljše od kupljenih!

Spet Gapi v akciji – tule se je spravil na granatna jabolka.

Kaj naj napišemo za konec? Iz pričevanj tako srferjev kot tamkajšnjih učiteljev poleti veter res je, v juliju in avgustu je čez 80% izkoristek za jadra 5.5 in manj. Kasneje, v septembru, Maltemi ni več niti tako pogost niti tako močan, kar smo nažalost občutili na lastni koži. So pa bile počitnice na Karpatosu vseeno zelo zanimive, tako da se naslednje poletje zelo verjetno vrnemo!

Spisal Stylovec Mare

Aja, še sponzorji: hvala Leji&Urošu za super sploh in oh in skratka res nepogrešljivi WC, pa Perotu da je zrihtal Telekomov plakat!

Koristne povezave:
http://spika.uni-mb.si/~dugonik/surfanje_1.htm (slo info)
http://www.greeka.com/dodecanese/karpathos/karpathos-map.htm (veliko info o Karpatosu)
http://www.windsurfing-karpathos.com (Club Mistral)
http://www.windsurfen-karpathos.com/english/start/index.php (F2 Chris Schill)
http://www.happy-surf.de/voyage_details.php?id=1344 (F2 Happy Surf)
http://www.lane.gr (LANE Lines)

Maltemi tukaj res piha, samo kadar windkilerji pridemo ne…

Gapi in action:

Sliva in action:

Mare in action:

Avstrijec iz F2 v Devilsu je prišel se malo pokazat v Chicken:

-Mare

3 odgovorov v “Karpathos, 15.9.-4.10.2005”

1. Bejba pravi:

Čist hud report!

OK, sej ne, it is me, mare, ker samo čekiram :)

2. Žiga pravi:

Stari ti pa maš cajta za te stvari!

Bejbe stari, tle morš zabijat cajt!!!!!

3. Peter pravi:

Tule pa so last minute ponudbe če morda koga ob gledanju slik zamika

XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>