Maretov blog

Šport je (skoraj) vse.

V Bovcu

Objavil mare, dne 27.07.2009

Bovec se mi je dopadel že kot tekmovalcu. Tu smo na taborih še kot mulčki preživljali poletja, pa tudi kasneje mi je bila proga v Trnovem ena izmed najljubših sploh. No, sedaj pa sva družno ugotavljala, da v Bovec bi pa res že morala iti za kakšen podaljšan vikend. Priložnosti ne gre izpustiti, treba je le spakirati in gas proti Predelju!

No, ni treba prav dirkati, na poti je več ogleda vrednih znamenitosti. Prva je recimo takoj čez mejo in se ji reče … Mangartski (oz. Belopeški, še zdaj ne razumem čemu zmeda) jezeri. V primerjavi z zimo je sedaj vse skupaj bistveno bolj zeleno in toplo, še vedno pa je neizmerno lepo! Kar je največji štos je, da se semkaj da prikolesariti po zelo lepi poti, le takoj za slovensko hišico na meji zaviješ levo in si že skoraj tam!

From Bovec, 17. – 19.7.2009

Naslednje jezero, vredno ogleda, je seveda Rabeljsko jezero tik pod Predelom, kjer se takole mimogrede da tudi srfati, ampak tokrat pojdimo raje na Bovško. Petek je bil rezerviran za canyoning ali soteskanje, kot se tej reči lepo po slovensko reče. Sušec je prva izbira in po slabe pol ure hoje navkreber se že namakamo v ledeno mrzli vodi.

Na soteskanju sem bil prvič in moram priznati, da je res kul! Sploh, če imaš v skupini pet naspidiranih tipčkov in še naspidiranega vodiča. Dričanju naprej, nazaj, po hrtbu in po trebuhu, da o skokih s kakšnih 15 metrov sploh ne govorim … noro! Najbolj adrenalinski pa je slap na koncu, kjer pikiraš dol z zares veliko brzino v precej majhen tolmunček … za pogumne (čeprav moram na tem mestu dodati, da se je tudi punca vse do tega slapu izredno dobro držala, bravo!). Fotk na žalost nimava, ker se mi je zdelo 40 eur za 200 fotk (saj jih ne rabiva 200, poslikaj jih 10 in basta) nateg brez primere. Za teh 40 eur moram sam delati skoraj cel dan, en mandeljc, ki se mu ne da delat in buljit v ekran in fura hang-loose sceno se bo šel pa mal sprostit v naravo in kasirat mastne pare? Oladi ti malo.

Foto: Aktivni planet

Naslednji dan sva po neprespani noči, ko je v kempu treskalo in grmelo kot le kaj, šla na rafting od Boke do Trnovega. Zaradi obilice deževja je Soča narasla v hipu na 60 kubikov +, tako da je bilo kar zanimivo, čeprav kot kajakaš pač moram odkrito priznati, da rafting … ni to to. Premalo stika z vodo, premalo okretnosti, premalo hitrosti … nekako tako, kot srfanje in jadranje. Ni primerjave! Fotke ponovno nimam nobene, lahko pa v zameno ponudim fotko nemških amaterjev, ki so na sotočju Koritnice in Soče zganjali tak cirkus – jasno v hokejskih čeladah – kot ga znajo le še Čehi in Madžari.

From Bovec, 17. – 19.7.2009

V nedeljo pa je bil čas za kolesarjenje. Za petnajst evrov sva si izposodila po mojem dobri gorski kolesi, no razen en je bil povsem prevelik in pretežak in preštorast in ni v klanec nikamor šel, joj kako je bil slab … na koncu je štela že do 30, da ga ne zabriše v prepad (in mene zraven) :D

Ampak začelo se je pa odlično. Izbral sem pot številka 1 (Bovec-Plužna-Čezsoča-Bovec), ki je zares prijetna. Najprej nas pripelje do slapu Virje …

… takoj zatem pa še do izvira Glijuna. Koliko vode!

From Bovec, 17. – 19.7.2009

Tole je tisto jezero, ki ga gledamo iz kabine na Kanin …

Mimo novega golf igrišča se sedaj po glavni cesti pripeljemo do Boke. Če sledimo poti si jo lahko pobližje pogledamo, a takole med nami, tudi po strugi se da do pod slapu pricapljati, smo še kot mulčki s trenerjem preverili. Res pa je, da je kar nekaj skakanja iz skale na skalo, tudi nekaj malega poplezavanja …

Sledi prehod na levi breg Soče, nekaj malice, potem pa smo kmalu v Čezsoči in na brvi, ki nas pripelje med Sočo in Koritnico.

From Bovec, 17. – 19.7.2009

Tu gre enka skozi kemp nazaj v Bovec, midva pa sva še malo podaljšala skozi Kal Koritnico kao do Soških korit, ampak o tem kdaj drugič …

V vsakem primeru je v Bovcu zakon in čez dan ne zmanjka aktivnosti, za zvečer pogrešam le kino, ki je včasih baje bil! Ampak se oddolžijo s popolnoma prenovljenimi savnami v obeh hotelih, v Kaninu moram priznati, so zrihtali v nulo!

We’ll be BACK!

-Mare

3 odgovorov v “V Bovcu”

1. Frana pravi:

OK GREMO U BOVC!

2. Aleksander pravi:

Ja Slovenija, kako si lepa!

3. Matej pravi:

Odlično! Tudi sam razmišljam, da bi bil že čas, da se ponovno odpravim v Bovec, saj ga kar malo zanemarjam, glede na njegovo lepoto. Tisto o Boki je pa res. Tudi po strugi se da priti do slapu, vendar ne vem kako je v obdobju, ko ima veliko vode. Midva sva se z Andrejo tja odpravila, ko je imel verjetno najmanj vode pa pot res ni bile težka. Sem in tja je bilo potrebno preskočiti vodo. Ampak že 20m od slapu sva bila popolnoma mokra, ker se proti dnu voda zelo razprši, tako da kake drage foto opreme tja ne nosit:P

XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>