Maretov blog

Šport je (skoraj) vse.

Ponovno med zlatimi macesni

Objavil mare, dne 9.11.2009

Odkar s pikico zahajava v hribe, ji vedno obljubljam, da jeseni jo pa popeljem v verjetno najlepši predel pod Alpami. Vreme nama jo je malo zagodlo, prišla je močna ohladitev, tako da sem turo že skorajda odpisal. No, pa se je prejšnji teden otoplilo, obrazec za dopust je bil podpisan in ovir ni bilo več. Greva gledat zlate macesne!

Zjutraj je bilo nekako težko vstati, sama megla in mraz, a vsaj jaz sem vedel, da morava čimprej na Planino Blato, ker naju čaka kraljevska tura med macesni in sedmeri triglavskimi jezeri. Urno sva jo ubrala mimo Planine Jezero do Dednega polja …

From Triglavska jezera, 28.10.2009

… in naprej do planine Ovčarija, kjer se odpre fantastičen razgled na bohinjske gore.

Kmalu nas pot pripelje do Dvojnega jezera …

… oz. do Koče pri Triglavskih jezerih.

From Triglavska jezera, 28.10.2009

Med nama in jezeri pa sami macesni – zlati, kajpada.

Igra barv …

Mimo Velikega jezera, ki je za moje pojme najlepše, in že delno zaledenelega Zelenega jezera sva naposled prisopihala do Prehodavcev.

From Triglavska jezera, 28.10.2009

Da je tu najlepši razgled sploh, sem ugotovil že lani, česar pa takrat še nisem vedel je, da lahko tod naredimo lepo krožno pot z vzponom proti Hribaricam in vrnitvijo proti Dednemu polju po dolini za Zelnarico in Tičarico. Nasvet mi je nesebično dal Jano, tako da sem si hkrati jasno tudi ogledoval terene za zimsko smuko – noro!

Zgolj v opozorilo, pot niti slučajno ni ne kratka ne lahka, kljub nizki višinski razliki. Dolžina je tista, ki te proti koncu že precej utrudi, tako da en nasvet: bodite na Blatu zarana!

-Mare

9 odgovorov v “Ponovno med zlatimi macesni”

1. seamus pravi:

Meni bolj ležijo vrhovi, tako da priročam prečenje Tičarc in Zelnarc in po isti (kot je opisana) poti nazaj.
    Link do primera , ko sem šel zadnjič po tej varijanti.

2. pok luka pravi:

Ja pogrešam oktobrska prenočevanja v zimski sobi na Sedmerih ,čudovitih jasnih noči,ko je zvezdno nebo jemalo dih,pa tarokiranja ob svečah in “čelkah”pa juter ko smo se nekje na poti proti Kanjavcu,Tičaricam ali Špičju izvili iz meglenega objema in občudovali žareče macesne pa……..orkodio si me zdražil naslednje leto,nasledenje leto ..LP

3. amirator pravi:

fotografije so čudovite in kar zavidam tistim,ki se naužijejo gorske svežine.

4. mari pravi:

Čudovito!!! Ja po tisti poti, ki sta jo prehodila, ko sta se vračala s Prehodavcev, smo pred mnogimi leti sicer sredi poletja hodili s Triglava v hudem dežju in megli, tako da nam je komaj uspelo priti do Bohinja. Sicer pa je tam gori čudovito. Hvala komaj čakam kakšnih blogov. Vedno jih z veseljem preberem. Lp.

5. Matej pravi:

Tudi mi smo se v tisti konec odpravili na začetku oktobra: http://www.zunaj.si/2009/10/kanjavec-prehodavci-zelnarica-tudi-slepa-kura-zrno-najde-ce-ima-gps/

Na žalost macesni še niso bili zlati, je bila pa čudovito prespati na Prehodavcih in uživati v jasni noči, kot pravi pok luka. Polna luna je naredila samo še piko na i. Tudi mi smo se odločili za vrnitev po isti poti, kot se je seamus, s tem da smo jo predčasno zapustili, saj nam je zmanjkalo vode.

6. enjanez enjanez pravi:

Lepo. Pot je v kratkem dnevo res dolga, vendar se splača zaradi prelepe pokrajine. Mislim pa, da so se barve v tem tednu precej spremenile ;) .

7. ursula pravi:

lusno! Ja po zimi bo tudi lusno tam;)

8. Maretov blog » Arhiv Bloga » Obir jeseni pravi:

[...] potepanje po hribih je meni najljubše. Lansko leto je bil “ta velik” izlet po dolini sedmerih jezer, letos sva opravila popotovanje od Komne do Krna in nazaj, jasno pa imam rad tudi krajšein [...]

9. Maretov blog » Arhiv Bloga » Zadnji Vogel pravi:

[...] na srečo me to ni odvrnilo) in z največjim veseljem sem ga kasneje delil s pikico na najinem jesenskem potepanju po dolini sedmerih jezer. Tokrat ponovno zimska podoba, in to [...]

XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>