Maretov blog

Šport je (skoraj) vse.

Tenerife, 3. del

Objavil mare, dne 30.04.2010

Na najvišji vrh otoka, 3.718 m visok ognjenik Pico del Teide, sem si želel iti že dalj časa. Je pač tako, da vrh zares dominira celotnemu otoku, pa še pristop nanj je povsem enostaven. Opremo imava, dovoljenje za pristop na vrh tudi, vreme sodeluje … greva!

Iz El Medana vodi v nacionalni park Teide tako lepa gorska cesta, da naju je skoraj kap. Kar naenkrat sami borovci, ptički in črički, niti sapice vetra … skratka res, res lepo!

From Tenerife, april 2010

Ko pridemo na uravnavo, ki je v bistvu ogromen krater Las Cañadas, končno zagledamo njegovo veličanstvo. Na levi je Pico Viejo (3.134 m), najlepši krater v tem območju, na desni pa glavni vrh, ki je tudi aktivni ognjenik.

Na vrh sem si preko Montañe Blance jasno želel iti peš, saj se z avtom pripelješ na več kot udobnih 2.500 m in si v kakšnih štirih urah že na vrhu. Pa me je uradnik pri izdaji dovoljenja opozoril, da je pot zaprta, saj naj bi bil vrhnji del popolnoma poledenel in nevaren. Derez s seboj res nisva imela, na žalost sva bila oba tudi kar konkretno prehlajena, tako da sva se raje odločila za gondolo. Vseeno sva bila opremljena za v hribe, ostali pa … no comment! Koka kola, hamburgerji, pomfri in natikači. In jasno se je treba v čakalnici prej spočiti …

Gondola je v bistvu precej hitra, v osmih minutah si 1.000 metrov višje!

From Tenerife, april 2010

Večina se tam malo pofotka, tisti izbranci z dovolilnicami pa gremo še 200 metrov višje na glavni vrh, od koder je zares neverjeten razgled navzdol proti Puertu de la Cruz …

… in proti SV delu otoka. Tukaj so se tudi potrdile moje domneve, da me je uradnik gladko nategnil! Par krpic južnega snega je bilo vse, kar sem opazil na tem kao strašansko nevarnem in poledenelem delu! Jebemti!

Pohitela sva še do razgledne točke na Pico Viejo, ki je za razliko od vršnjega mini kraterja, tisti pravi krater, kot si ga predstavljaš ob omembi vulkanov.

From Tenerife, april 2010

Ne morem si kaj, da ne bi pripopal še standardne fotke na Teide.

Pokrajina je zares nekaj posebnega …

No tole je pa pikičin davek prehitrega spusta z gondolo. Kot sva ugotovila naslednji dan pri zdravniku, ima malo tanjše Evtahijeve cevke in zategadelj težje izenačuje pritisk v srednjem ušesu, kar posledično pomeni, da od zdaj naprej pikica prehlajena v višine sploh ne več ;)

From Tenerife, april 2010

Nekako sem sforsiral še kratek ogled plezališča Arico in tole je bilo vse od mojega plezanja – v japankah.

Je pa tale mini kanjonček res prav nekaj posebnega in po videnem se semkaj definitivno še vrnem. Super zanimive smeri, balvani in okolica!

Vsega lepega je na žalost slej ko prej konec in teden je minil v hipu. Morda omenim le še najboljšo jed, ki sva jo v tem času jedla, in sicer špansko zadevščino imenovano Paella. Na Wikipediji je jed natančno obrazložena, jaz lahko dodam le, da je bila dotična Paella de Marisco verjetno nekaj najboljšega, kar sva sploh kdaj jedla. Noro dobro!

From Tenerife, april 2010

Tenerife jasno zelo priporočam, sploh ker so zdaj precej ugodni čarter leti iz Brnika, natančne zemljevide v PDF formatu pa si lahko snamete tukaj.

-Mare

En odgovor v “Tenerife, 3. del”

1. miska pravi:

ful lepo :) na zalost je pa imela Palma cartejte z Brnika le do 1. aprila in zacnejo spet predvidoma 1. novembra… :(

XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>