Maretov blog

Šport je (skoraj) vse.

Sezona plezanja v hribih 2010

Objavil mare, dne 26.09.2010

Tako velikopotezni načrti, pa tak klavrn izkupiček! Jojme, tale sezona je bila pa prav zares klavrna!

Začelo se je z Zeleniškimi špicami, ki so me popolnoma navdušile in bile odličen štart v sezono, pa čeprav to ni resna plezarija. Če ne štejem plezanja v vrtcih, kot so Mišja peč, Osp, Črni kal, Napoleonika, pa konec koncev tudi večraztežajnih kot so Veliki vrh in Bela peč, pa sem sezono v bistvu začel v Madoni nad Vršičem.

From Madona, 25.6.2010

Precej neprijeten začetek, bi rekel. Prva polovica ena sama prečka, varovanje pa tudi bolj klavrno. Jasno nisem zgubljal časa z nameščanjem dodatnih varoval, saj plezarija niti ni tako zahtevna, a občutek je vseeno malček neprijeten.

Tule pleza Anže v enem izmed dveh raztežajev z odlično skalo, potem pa je smeri že itak konec. Mi pa v jok!

Kar nam je preostalo je le še malica in sončenje na vrhu Nad Šitom Glave, no, pa salutiranje na dan državnosti pred fantastično kuliso Škrlatice. ;)

From Madona, 25.6.2010

OK, vmes so se mi zgodili Dolomiti, to pa je tudi vse, kar je bilo v juliju. Še avgusta ni bilo dolgo nič, šele proti koncu sem spet potipal skale. O Hudičevem stebru sem slišal že marsikaj, predvsem da ima precej težko orientacijo, pa da gre jasno za ornk turo. Turo sva z Matejem začela tam, ker smo pozimi zaključili neko drugo – pod Lambado.

From Hudičev steber, 21.8.2010

Kmalu smo naleteli na prvo oviro, znamenito snežišče pod Hudičevim žlebom. Prav nič se ne bi branil derez in cepinov, tako zelo zbit je bil sneg. Ampak ni kaj, mladost je norost, nam je nekako uspelo tudi v čevljih, pa čeprav s povišanim utripom. Pod vstopom presenečena zagledava Tadeja in Valentino, kar pa naju kar razveseli, je prijetno imeti še koga poznanega v teh odročnih in mrzlih krajih.

Sama smer me je po kvaliteti skale nekoliko razočarala – po pričevanjih sem pričakoval zares vrhunsko skalo, no pa je le-ta jasno le v težjih raztežajih, drugod je kar veliko naloženega …

Vmes sem poskrbel še za krajši izlet in abzajl iz zgrešene smeri, sicer pa sva plezala kar v redu. Tole je na primer izrazit kamin, viden celo z vršiške ceste, v katerem smo zares uživali!

From Hudičev steber, 21.8.2010

Vrh stebra sva že težko pričakovala in po malici sta se nama po Hanzovi, kamor sta na sredini smeri izstopila, pridružila še Tadej in Valentina in družno smo jo mahnili na vrh Prisojnika, kljub vročini in žeji – nazaj na snežišče se v čevljih pač nismo upali.

Sestop na Vršič si bom zapomnil kot fizično in psihično enega težjih sploh. Tako dehidriran pa že dolgo ne, kaj dolgo, nikoli! Popolnoma sem bil uničen, pred seboj sem videl le še vodo, vodo, vodo … sestopa pa kar ni hotelo biti konec! Stanje je bilo podobno pri ostalih in v Tičarjevem domu smo verjetno spili rekordno količino raznih tekočin v pol ure. Sam sem na eks spil dva litra …

Skratka, Hudičev steber z vrhom Prisojnika vred res ni mačji kašelj in zvečer sem bil tako ubit, da sem si za naslednji dan privoščil le še Severni raz na Malo Mojstrovko. Kot največjo znamenitost smeri pa z vami delim slavno vpisno knjigo ;)

From Hudičev steber, 21.8.2010

In to je to! Saj ne morem verjeti, pa take načrte sem imel za letos! Ampak vreme kar ni hotelo sodelovati, vikend na vikend en sam dež! Glede na temperature zunaj težko verjamem, da bo letos še kaj, tako da: komaj čakam sezono 2011 ;)

-Mare

En odgovor v “Sezona plezanja v hribih 2010”

1. Matej pravi:

Vidim da si tudi ti užival v Madoni. No, pa sicer mi je že Gulič razlagal, da si plezal tam v začetku leta. Mater, moram reči da me je smer prav prijetno presenetila. Tista prečka je bila zame kar dober psihični zalogaj. Vsaj prvi cug, drugi se mi zdi, da je imel boljšo skalo. No, mogoče pa je bil pa težji zaradi popolnoma zanohtanih prstov na roki. Sva se jo lotila par dni po tem, ko je padel prvi sneg in skala je bila ledeno mrzla, severni veter pa je samo še dodal piko na I. Kljub temu pa mi je smer ostala v lepem spominu, saj je bila prva malo bolj delikatna v naših gorah.

Če že poletje ni bilo najbolje, pa upam, da bo zima toliko bolj…

XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>